Bursele Telekom - Faq

FAQ

1. Dacă sunt admis la o facultate de stat şi la una privată, pot să mă înscriu în concurs?

Da, dacă aplici ca student/ă la o facultate de stat. Pentru detalii vezi Regulamentul concursului.

2. Daca sunt admis la o facultate “la zi” şi la una “la distanţă”, pot să mă înscriu în concurs?

Da, dacă aplici ca student/ă la o facultate de stat “la zi”, în anul I, te poţi înscrie.

3. Dacă am făcut ultimii ani de liceu în străinătate, dar acum mă înscriu la facultate în România, pot să particip la concurs?

Da, dacă respecţi condiţiile Regulamentului.

4. Dacă primesc bursă de la facultate, datorită mediei de admitere, pot să particip la concurs?

Da, dacă respecţi condiţiile Regulamentului.

5. Dacă mă înscriu şi câştig una dintre cele 10 Burse TELEKOM, dar o să plec o perioadă din an cu Erasmus, mai primesc bursa TELEKOM?

Da, cu respectarea condiţiilor Regulamentului.

6. Dacă trec de proba de dosare, dar nu trec de proba interviurilor, primesc ceva?

Nu.

7. Dacă trec de proba de dosare, dar nu trec de proba interviurilor, mă pot reînscrie la anul direct pentru interviuri?

Înscrierea de anul viitor trebuie să respecte condiţiile de eligibilitate din regulamentul ediţiei respective.

8. Există o notă minimă de admitere la facultate pe care trebuie să o avem pentru înscrierea în concurs?

Deoarece ne dorim candidaţi excelenţi, media minimă de admitere la facultate trebuie să fie peste 9, rezultatele la admitere fiind luate în calcul la selectarea candidaţilor pentru interviuri.

9. Există o medie minimă a notelor din liceu si din facultate pe care o acceptaţi pentru înscrierea în concurs?

Deoarece dorim să oferim burse de excelenţă, media minimă a notelor din liceu şi din facultate trebui să depăşească media 9.

10. Dacă dintre cei 20 de candidaţi rămaşi în finală, se retrage o persoană înainte de desfăşurarea interviurilor, veţi lua următoarea persoană pe listă sau ramân cei 19?

În caz că acest lucru se întâmplă în limita Regulamentului, vom alege următoarea persoană de pe lista noastră. Pentru proba interviurilor vor fi 20 de candidaţi.

11. Dacă voi ajunge în finală, dar nu pot să fiu prezent în ziua interviului, putem reprograma?

Nu, din păcate interviurile nu se pot reprograma şi nici nu se pot face via Skype.

12 Dacă nu sunt din Bucureşti şi ajung în faza finală a interviurilor, acoperiţi cheltuielile cu transportul?

Nu, nu se vor acoperi cheltuielile de transport.

13. Contul bancar trebuie deschis de câştigător sau vă ocupaţi şi de acest aspect?

Câstigătorul se va ocupa de deschiderea pe numele său a unui cont bancar sau ne va comunica datele unuia deja existent, în care se va depune bursa lunară.

14. Dacă am fost admis la o facultate din străinătate pot să aplic?

Nu, bursele TELEKOM sunt valabile doar pentru cei care urmează o facultate în România.

15. Cum o să intru în posesia bursei?

Daca vei fi unul dintre câştigători, vei primi bursa TELEKOM, lunar, în contul bancar pe care îl deţii.

16. O să fiu anunţat personal?

Fiecare finalist o să fie anunţat telefonic pe 18 noiembrie, iar câştigătorii burselor vor fi anunţaţi pe data de 25 noiembrie pe site-ul www.burseletelekom.ro.

17. Unde vor avea loc interviurile?

Finaliştii vor fi anunţaţi telefonic şi unde trebuie să se prezinte pentru interviu, în ce dată şi la ce oră.

18. Dacă două persoane care se înscriu sunt rude, există o problemă?

Nu, nu există o problemă dacă ambii respectă condiţiile Regulamentului.

19.Dacă în trecut am primit o bursă din partea altei companii, dar acum nu mai primesc, pot să mă înscriu în concurs?

Da, nu este o problemă dacă ai primit în trecut o bursă din partea altei companii, dacă la înscrierea în concurs respecţi condiţiile Regulamentului.

20. Eseul sau vreun alt document din dosarul de înscriere trebuie tradus în altă limbă?

Nu, întreaga aplicaţie de înscriere trebuie să fie în limba română.

21. Pot să trimit alte dovezi ale talentului meu (un CD cu un film, poze sau un tablou pictat de mine etc)?

Nu, deoarece nu pot fi incarcate in website.

22. Dacă am nevoie de informaţii suplimentare, unde pot să mă adresez?

Pentru orice nelămurire sau informaţii suplimentare, te rugăm să completezi formularul de contact de pe site.